A tak ogólnie wg Waszego doświadczenia jakie polecacie opony w rozmiarze 195/65R15 ,w stosunku jakości do ceny?
Mam totalny mętlik w głowie.
Pozdrawiam
opony letnie - co myślicie
Zwiń
X
-
Co do presto uhp2 kupiłem w tym roku komplet w rozmiarze 225/45R17 i jestem bardzo zadowolony. Zrobilem na nich może 5 Kkm w różnych warunkach i póki co jestem bardzo zadowolony i mogę je z czystym sumieniem polecić.
Zostaw komentarz:
-
-
Guest repliedI tu się linkownik-spamownik dostał.
Zostaw komentarz:
-
-
A czytacie w ogóle te oznaczenia na boku opony? Pytam, bo oprócz nazwy producenta czy rozmiaru znajduje się na nich zwykle szereg róznego rodzaju innych przydatnych inforamcji takich jak chociażby indeks prędkości który mówi o tym, jaka może być maksymalna dopuszczalna prędkość osiągnięta na danym aucie.
Nie bez znaczenia jest również indeks nośności czyli maksymalne obciążenie w przeliczeniu na oponę.Ostatnio edytowany przez spj; 5971.
Zostaw komentarz:
-
-
Zamieszczone przez unicestwiacz_wszechrzeczy Zobacz wpisZatem bądź pionierem i kup cztery opony tego samego modelu z rożnymi indeksami. I będziesz mógł sam sobie odpowiedzieć. A doświadczenie z pierwszej ręki cenniejsze niż z kolejnej. :-)
Tyl zostaje w 94Y.
Ostatnia szansa dla nich.
Zostaw komentarz:
-
-
Zamieszczone przez kowalski91 Zobacz wpisCześć,
czeka mnie kupno nowych opon letnich, niestety te które kupiłem razem z samochodem nie nadają się do użytku. Aktualnie mam Dunlop Sport Maxx RT2 225/45 R18 92 Y i zastanawiam się czy kupić te same oponki lub zastanawiam się nad:
- Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3
- Michelin PRIMACY 3
- Nokian Powerproof
Może ktoś miał okazję jeździć na tych oponach lub polecicie coś lepszego?
RT2 dobra już parę lat ma, powinna być już RT3...
F1A3 po co jak jest... lider F1A5 brać wyśmienita
Powerprof nowa na testach świetna nic ino brac
Zostaw komentarz:
-
-
Cześć,
czeka mnie kupno nowych opon letnich, niestety te które kupiłem razem z samochodem nie nadają się do użytku. Aktualnie mam Dunlop Sport Maxx RT2 225/45 R18 92 Y i zastanawiam się czy kupić te same oponki lub zastanawiam się nad:
- Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3
- Michelin PRIMACY 3
- Nokian Powerproof
Może ktoś miał okazję jeździć na tych oponach lub polecicie coś lepszego?
Zostaw komentarz:
-
-
Zamieszczone przez rodro Zobacz wpis
Czy na pewno w 2006 roku i te opony, które są aktualnie dostępne?
http://wulkanista.pl/goodyear-effici...p-performance/
Zostaw komentarz:
-
-
Zamieszczone przez Sebastian_M26 Zobacz wpis
Goodyear Exellence kupowałem w 2006 do O1, już wtedy była taka sobie a co dopiero jak mamy 2019, teraz stanowi to jak współczesny chińczyk i +5m do hamowania? Ale plastik to i dużo przebiegu zrobi.
Letnia seria EfficientGrip powstała w odpowiedzi na rosnące problemy klimatyczne. Inżynierzy Goodyear postawili sobie ambitny cel zmniejszenia zużycia paliwa i wydłużenia żywotności opon, bez strat na innych parametrach. Najpierw powstał bieżnik EfficientGrip, w którym po raz pierwszy pojawiły się nowatorskie rozwiązania mające redukować spalanie paliwa oraz wydzielanie CO2.
Zostaw komentarz:
-
-
Witam, mam pytanie czy ktos z Was posiada opony w rozmiarze 225/45/R17 zalozone na felge 7" ? Czy lepiej pozostac z konfiguracja 205/50/R17 .. dodam iz zastanawiam sie nad konfiguracja rozmiaru opony.
Zostaw komentarz:
-
-
Kto płaci ten wymaga. Takie są testy niestety. Po drugie test powinien być przeprowadzony gdy opona straci conajmniej 1mm. No i najważniejsze opony powinny być kupione na wolnym rynku a nie dostarczane przez producenta.
Zostaw komentarz:
-
-
Zamieszczone przez Dave Zobacz wpisImperial Ecosport2 jakieś opinie?
W zasadzie gdybym nie wiedział, że mam jakieś nołnejmy, to bym żył w przekonaniu (w sumie dalej żyję, tylko: WIEM, że to no-name), że tak mają spisywać się jakieś opony ze średniej półki. Na autobanie do vmax paska 7gen 1.6TDI jadą bez niespodzianek, skręcają, nie piszczą, zatrzymują auto. Po zimie trafiły na tył i - też bez żadnych wrażeń +/-, po prostu są
ps. jak zobaczyłem test sprzed kilku stron, to się zdziwiłem - w moim prywatnym przeświadczeniu nie są aż tak słabe
Zostaw komentarz:
-
-
Są różne sytuacje w życiu, ja bym wybrał Firemax FM601. Sam kupiłem 1 sezonowe używane opony w cenie 1/4. Także im szybciej chińczyki jak linglong czy goodride zbliżają się do dobrych konstrukcji tym lepiej dla nas klientów.
Zostaw komentarz:
-
-
Guest repliedDokładnie jak pisze Kylo125. Co test to wychodzi inaczej. Jazda 99% miasto. Wiec nie widze sensu kupowac opon za 1500jak za polowe moge miec opony ktore wystarcza. Moze ktoś miał styczność z oponami Imperial
Zostaw komentarz:
-
-
Wg tamtego testu to powinienem sobie kupić goodride za 750 zł zamiast uniroyala za 1500 bo różnica była 0.1 metra. I może bym kupił tylko w innym teście te same goodride na mokrym hamowały prawie 67 metrów ze 100 i były najgorsze... No i któremu testowi wierzyć?
Zostaw komentarz:
-
-
Zamieszczone przez Dave Zobacz wpisImperial Ecosport2 jakieś opinie?
Zostaw komentarz:
-
-
Guest repliedImperial Ecosport2 jakieś opinie?
Zostaw komentarz:
-
-
Zamieszczone przez bodd Zobacz wpis
Szybko znikają .Goodyear excellence mają 5,5 mm po około 80 tyś km. Jeżdżę raczej spokojnie bez szaleństw .
Na rainexpertach 2 zrobiłem trochę ponad 60 tysięcy i zeszły do około 3mm. ( treadwear 280 ).
Ciekawe ile maja te goodyeary że tyle wytrzymują.
Zostaw komentarz:
-
-
Zamieszczone przez Sebastian_M26 Zobacz wpis
Goodyear Exellence kupowałem w 2006 do O1, już wtedy była taka sobie a co dopiero jak mamy 2019, teraz stanowi to jak współczesny chińczyk i +5m do hamowania? Ale plastik to i dużo przebiegu zrobi.
Zostaw komentarz:
-
-
Zamieszczone przez bodd Zobacz wpis
Szybko znikają .Goodyear excellence mają 5,5 mm po około 80 tyś km. Jeżdżę raczej spokojnie bez szaleństw .
Zostaw komentarz:
-
-
Zamieszczone przez unicestwiacz_wszechrzeczy Zobacz wpisNo to zaskakujące odkrycie, bo wiadomo od zawsze, że zimowe znacznie gorzej odprowadzają wodę niż letnie.
Zimowe są do błota i śniegu, jak sugeruje oznaczenie M+S (mud and snow). A reszta to kampanie społeczne.
Zostaw komentarz:
-
-
Zamieszczone przez Sebastian_M26 Zobacz wpisUniroyal Rainexpert nie istnieje od wiel lat. Kupiłem Uniroyal Rainexpert3 na 2015 jak to była nowość, pierwsze co zauważyłem to że w marcu przy 0C o wiele lepiej trzymają na mokro niż zimowe. Po 15-20 tyś przebiegu mają 6mm. Wiadomo że jak się przesadzi na suchym to nie jest ciekawo, ale na mokrym nie ma ch.ja w wsi.
Zostaw komentarz:
-
-
Guest repliedZamieszczone przez Sebastian_M26 Zobacz wpisKupiłem Uniroyal Rainexpert3 na 2015 jak to była nowość, pierwsze co zauważyłem to że w marcu przy 0C o wiele lepiej trzymają na mokro niż zimowe.
Zimowe są do błota i śniegu, jak sugeruje oznaczenie M+S (mud and snow). A reszta to kampanie społeczne.
Zostaw komentarz:
-
Zostaw komentarz: